دریا

هر روز با جدیدترین ها

دریا

هر روز با جدیدترین ها

تاریخچه لوگو گوگل پلی

در این مقاله قصد داریم به سراغ لوگو گوگل پلی برویم اما قبل از هر چیزی بهتر است با آن آشنا شویم ، شما با استفاده از گوگل پلی قادر خواهید بود تمام اپلیکیشن‌های اندروید را دریافت نمایید ، اکثر ما با گوگل پلی آشنا هستیم و گهگاه برنامه‌هایی را از آن دانلود می‌کنیم ، گوگل پلی در سال ۲۰۱۲ به رسمیت شناخته شده است ، تمام اپلیکیشن‌هایی که در گوگل پلی قرار دارند در سر تا سر دنیا در به صورت را یگان در دسترس می‌باشند البته ناگفته نماند که بعضی از نرم‌افزارهای آن پولی هستند ، گوگل پلی فقط برای دانلود برنامه نمی‌باشد بلکه گوگل پلی این قابلیت را به شما می‌دهد که قسمتی از گوشی خود را برای دسته‌بندی موسیقی‌ها بگذارید و اهنگ و ویدوی مورد علاقه خود را در گوگل پلی گوش دهید و لذت ببرید ، شایان به ذکر است که در گوگل پلی یک سری کتاب‌های الکترونیکی وجود دارند در واقع می‌توان گفت گوگل پلی تمام امکانات ، برنامه و هر آنچه به اندروید مربوط است را دارا می‌باشد ، به سراغ بحث اصلی یعنی لوگو گوگل پلی برویم در ادامه مطلب به بررسی لوگو گوگل پلی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

لوگو گوگل پلی

اولین لوگویی که برای گوگل پلی طراحی شد یک طراحی مثلثی شکل داشت و این مثلث از چهار رنگ استفاده کرده است ، رنگهای آبی و زرد و سبز و قرمز .

به سراغ روانشناسی رنگ‌ها برویم و دلیل استفاده در لوگوgoogleplay از این رنگ‌ها را بررسی کنیم ، رنگ آبی ایجاد احساس اعتماد و امنیت و آرامش را می‌دهد و رنگ دیگری که در لوگوgoogleplay استفاده شده است رنگ زرد می‌باشد ، رنگ زرد بسیاری از افراد را می‌تواند جذب کند ، حس شادابی و خوش‌بینی و جوانی را تلقین می‌کند ، اما رنگ‌های سبز و قرمز که رنگ سبز نشانه سخاوت ، طبیعت و ثروت است و رنگ قرمز نشانه قدرت ، شجاعت و جلب توجه می‌باشد ، در رنگ‌های استفاده شده رنگ زرد و قرمز که برای جلب توجه و جذب مشتریان استفاده شده بود اما نحوه قرارگیری این رنگ‌ها و طراحی آن‌ها با یکدیگر مطابقت دارند در این طراحی مثلثی شکل دارای یک مثلث که در آن چهار مثلث دیگر قرار دارد هر مثلث به یک رنگ می‌باشد و بزرگترین مثلث به رنگ آبی می‌باشد و رنگ‌های سبز و رنگ قرمز به حالت قرینه در رو به رو یکدیگر قرار داده شده است و ترکیب کلی لوگوگوگل پلی این  مفهوم  مفهوم ماندگاری تداوم همیشگی در کنار کاربران  و افزایش و جذب مشتریان را می‌رساند ، اما این لوگوgoogleplay، لوگو نهایی گوگل پلی نبوده است و بعد از مدتی آپدیت شده است و تغییراتی در لوگو قبلی ایجاد شد همان لوگو در درون یک سبد قرار داده شد که اکثر افراد آن را به نشانه سبد خرید می‌دانستند  و هدف از طراحی به این شکل می‌توان گفت ، خرید راحت  و آسان در هر زمان می‌باشد اما باز هم این لوگو آپدیت و جدیدتر شد .

googleplay از این رنگ‌ها را بررسی کنیم ، رنگ آبی ایجاد احساس اعتماد و امنیت و آرامش را می‌دهد و رنگ دیگری که در این لوگو استفاده شده است رنگ زرد می‌باشد ، رنگ زرد بسیاری از افراد را می‌تواند جذب کند ، حس شادابی و خوش‌بینی و جوانی را تلقین می‌کند ، اما رنگ‌های سبز و قرمز که رنگ سبز نشانه سخاوت ، طبیعت و ثروت است و رنگ قرمز نشانه قدرت ، شجاعت و جلب توجه می‌باشد ، در رنگ‌های استفاده شده رنگ زرد و قرمز که برای جلب توجه و جذب مشتریان استفاده شده بود اما نحوه قرارگیری این رنگ‌ها و طراحی آن‌ها با یکدیگر مطابقت دارند در این طراحی مثلثی شکل دارای یک مثلث که در آن چهار مثلث دیگر قرار دارد هر مثلث به یک رنگ می‌باشد و بزرگترین مثلث به رنگ آبی می‌باشد و رنگ‌های سبز و رنگ قرمز به حالت قرینه در رو به رو یکدیگر قرار داده شده است و ترکیب کلی لوگوgoogleplay این  مفهوم  مفهوم ماندگاری تداوم همیشگی در کنار کاربران  و افزایش و جذب مشتریان را می‌رساند ، اما این لوگو ، لوگو نهایی گوگل پلی نبوده است و بعد از مدتی آپدیت شده است و تغییراتی در لوگو قبلی ایجاد شد همان لوگو در درون یک سبد قرار داده شد که اکثر افراد آن را به نشانه سبد خرید می‌دانستند  و هدف از طراحی لوگوgoogleplay به این شکل می‌توان گفت ، خرید راحت  و آسان در هر زمان می‌باشد اما باز هم این لوگو آپدیت و جدیدتر شد .

آخرین لوگو طراحی شده برای گوگل پلی

به سراغ لوگو نهایی و فعلی گوگل پلی برویم ، اما در طراحی جدید لوگو گوگل پلی  سبد خرید حذف شده است  ، اما بسیاری از افراد متوجه این تغییر نشده‌اند زیرا در لوگوهای قبلی سبد خرید در پس زمینه با رنگ سفید قرار داشت .

لوگو گوگل پلی باز هم از همان سه رنگ در طراحی استفاده کرده است یعنی تغییری کلی را در طراحی ایجاد نکرده است بلکه قسمت‌هایی را حذف کرده است و تغییرات کوچکی در آن ایجاد کرده است .

جمع‌بندی

در این مقاله لوگو گوگل پلی را مورد بررسی قرار دادیم و دیدیم لوگوgoogleplay با آگاهی تمام طراحی شده است همه‌ی عناصری که در طراحی لوگو گوگل پلی  به کار برده شده است هدفی را دنبال می‌کند ، همه‌ی ما لوگو گوگل پلی را می‌شناسیم زمان دانلود اپلیکیشن ، دیدن فیلم و شنیدن موسیقی شاهد لوگوی معروف و مثلثی شکل گوگل پلی هستیم ، کاربران عزیز همانگونه که همیشه تاکید کرده‌ایم یک لوگو با طراحی آگاهانه می‌تواند سازمان شما را به یکی از بزرگترین و برترین سازمان‌ها تبدیل کنید و می‌تواند پرچم سازمان شما را در دنیا بالا ببرد ، پس در طراحی لوگو شرکت خود دقت کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.